Reklamace a vrácení zboží

Obdrželi jste poškozené zboží, nekompletní objednávku nebo něco jiného, než jste původně chtěli? Zboží máte právo do 2 let od nákupu reklamovat nebo do 14 dnů od nákupu vrátit. Jak postupovat?

Reklamace zboží

  1. Zboží je poškozené nebo nefunkční? Kontaktujte nás na e-mailu info@officeking.cz.
  2. Naše zákaznická podpora se Vám co nejdříve ozve a pomůže Vám vyřídit reklamaci zboží k Vaší spokojenosti. 
  3. Do 30 pracovních dnů od reklamace Vám reklamované zboží buď vyměníme za nový produkt, nebo Vám vrátíme peníze.

Vrácení zboží

  1. Zboží nesplňuje Vaše představy a přejete si ho vrátit?
  2. Pokud je zboží nepoužité, do 14 dnů od nákupu můžete odstoupit od smlouvy.
  3. Pro vrácení zboží nás kontaktujte na e-mail: info@officeking.cz.
  4. Do e-mailu napište číslo objednávky, důvod vrácení zboží a číslo bankovního účtu, kam si přejete zaslat kupní cenu produktu.
  5. Jakmile obdržíme Váš požadavek, pomůžeme Vám vyřídit vrácení zboží k Vaší spokojenosti.
  6. Do 5 pracovních dnů od obdržení Vašeho požadavku Vám zašleme kód pro vrácení zboží přes Zásilkovnu.
  7. Zboží následně donesete na jakoukoliv pobočku Zásilkovny, která se již postará o její vrácení.
  8. Do 10 pracovních dnů od obdržení vráceného zboží Vám zašleme peníze na Vámi uvedený bankovní účet.